Добри практики по Физическо възпитание и спорт
Обективна
оценка в часовете по физическо възпитание и спорт
Маруся Ченева
Изпитването може да осъществи както устно, на момента, така и чрез проследяване на резултатите след края на задачата.
Учениците влизат в класната си стая посредством код на класа. Учителят задава задача към целия клас и се включва в режим „на живо“ с предварително подготвен клип, на който през определен интервал се задават въпроси, свързани с излъчвания материал, на които учениците отговарят. Резултатът е видим веднага за съответния въпрос – верен отговор, % отговорили вярно или грешно. Учителят решава кога да продължи гледането на клипа.
В 6 и 7 клас темите бяха „Здравословно
хранене“ и „Основни правила на волейболната игра“, „Баскетболни правила на ФИБА“,
в 8 и 10 клас – правилознание във футбола, баскетбола и волейболни умения.
Puzzlemaker за
терминологията
Puzzlemaker дава възможност както да се проверят знанията в час, така и да се постави като задача за домашно учениците сами да направят кръстословица, пъзел или др. и се оценяват знанията им и възможностите да боравят със специфична спортна терминология.
Сайтът
и ресурсите са част от проект „Обективно онлайн оценяване”, реализиран от
Профилирана природо-математическа гимназия, гр. Ловеч с финансовата подкрепа
на Фондация „Америка за България“. Изявленията и мненията, изразени тук,
принадлежат единствено на ППМГ, гр. Ловеч и не отразяват непременно вижданията
на Фондация „Америка за България” или нейните партньори.
Коментари
Публикуване на коментар